• PRIMER PROLEG DE RELACIONS, EL

    PLA , JOSEP BIBLIOTECA DE CATALUNYA Ref. 9788478451302 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Publicació del pròleg original de Relacions substituït a darrera hora pel propi Pla. La seva peculiar manera de veure la crítica i el públic ha fet amb el temps d'aquest pròleg original un clàssic dels estudis planians. Amb introducció i ed ició de l'especialista Marina Gustà.
    Peso: 250 gr
    Sense estoc
    8,47 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7845-130-2
    • Data d'edició : 01/11/1997
    • Any d'edició : 1997
    • Idioma : Catalán
    • Autors : PLA , JOSEP
    • Nº de pàgines : 82
    • Coleccion : MÍNIMA
    • Nº de col·lecció : 4
    Publicació del pròleg original de Relacions substituït a darrera hora pel propi Pla. La seva peculiar manera de veure la crítica i el públic ha fet amb el temps d'aquest pròleg original un clàssic dels estudis planians. Amb introducció i ed ició de l'especialista Marina Gustà.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.