Un retrato del mundo del libro español de la era democrática, con sus interiores, sus intrigas, sus polémicas y sus triunfos; una historia de las obras más vendidas en los últimos 25 años, su proceso de creación y las razones por las que tuvieron éxito; una historia de las editoriales y los editores...
Ancho:
150
cm
Largo:
230
cm
Peso:
920 gr
Sense estoc
28,00 €
Descripció
ISBN :978-84-233-3475-9
Data d'edició :01/04/2003
Any d'edició :2003
Idioma :Español, Castellano
Autors :VILA-SANJUAN, SERGIO
Nº de pàgines :744
Coleccion :IMAGO MUNDI
Nº de col·lecció :26
Un retrato del mundo del libro español de la era democrática, con sus interiores, sus intrigas, sus polémicas y sus triunfos; una historia de las obras más vendidas en los últimos 25 años, su proceso de creación y las razones por las que tuvieron éxito; una historia de las editoriales y los editores que los publicaron. El libro describe la relación entre el mundo del libro y la sociedad española de los años 78,80 y 90 y es también una suerte de retrato de la cultura de este periodo vista desde las cocinas donde fue creada, desde los talleres de su industria cultural.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.