El fin de los libros fue publicado por primera vez en 1894. En una velada que transcurre en Londres, el autor y un grupo de amigos debaten, reunidos en torno al champán, sobre cómo será el mundo en el siglo XXI. Ante la sorpresa general, Uzanne vaticina el fin de los libros "tal y como los conocemos...
Ancho:
105
cm
Largo:
180
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
7,00 €
Descripció
ISBN :978-84-96974-71-5
Data d'edició :01/11/2010
Any d'edició :2010
Idioma :ESPANYOL
Autors :UZANNE, OCTAVE
Nº de pàgines :50
Coleccion :PEQUEÑA BIBLIOTECA GADIR
El fin de los libros fue publicado por primera vez en 1894. En una velada que transcurre en Londres, el autor y un grupo de amigos debaten, reunidos en torno al champán, sobre cómo será el mundo en el siglo XXI. Ante la sorpresa general, Uzanne vaticina el fin de los libros "tal y como los conocemos" en beneficio de otras opciones más manejables y cómodas. Divertido y provocador, este texto propicia la reflexión sobre los discursos catastrofistas. Más de un siglo después, nos hace sonreír, nos da que pensar, nos anima a discutir otra vez sobre el futuro, eterno, de los libros.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.