Cuando Malala Yousafzai tenía quince años, fue atacada por los talibanes por su defensa del derecho de las niñas a recibir educación. Tras sobrevivir a múltiples operaciones, su voz se ha convertido en un referente mundial de los derechoshumanos y, especialmente, del derecho a la educación. Es la pe...
Dimensions:
200 x 120 x 7 cm
Peso:
120 gr
Sense estoc
10,00 €
Descripció
ISBN :978-84-17440-46-6
Data d'edició :02/12/2019
Any d'edició :0
Idioma :Español, Castellano
Autors :FONS DUOCASTELLA, CLARA
Traductors :LLASAT, ISABEL
Ilustradors :FRANKEL, YAEL
Nº de pàgines :80
Coleccion :AKIPARLA
Nº de col·lecció :1
Cuando Malala Yousafzai tenía quince años, fue atacada por los talibanes por su defensa del derecho de las niñas a recibir educación. Tras sobrevivir a múltiples operaciones, su voz se ha convertido en un referente mundial de los derechos humanos y, especialmente, del derecho a la educación. Es la persona más joven que ha sido galardonada con el Premio Nobel de la Paz. En su discurso de aceptación del premio, Malala explica su historia, que es la historia de millones de niñas que viven en situaciones de discriminación o de conflicto.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.