¿Qué es real? ¿Qué podemos conocer? ¿Cual es la fuente de la verdad? ¿Por que existe algo en lugar de nada? ¿Qué es el espíritu humano? ¿Qué es el mal? ¿Debemos tener fe? ¿Existe el libre albedrío? Estas son algunas de las preguntas que nos formulan los grandes filósofos. En el presente libro, Lesze...
Ancho:
140
cm
Largo:
215
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
22,00 €
Descripció
ISBN :978-84-123731-4-1
Data d'edició :01/01/2013
Any d'edició :2013
Idioma :Español, Castellano
Autors :KOLAKOWSKI, LESZEK
Nº de pàgines :272
Coleccion :ELS LLIBRES D'ARCÀDIA
¿Qué es real? ¿Qué podemos conocer? ¿Cual es la fuente de la verdad? ¿Por que existe algo en lugar de nada? ¿Qué es el espíritu humano? ¿Qué es el mal? ¿Debemos tener fe? ¿Existe el libre albedrío? Estas son algunas de las preguntas que nos formulan los grandes filósofos. En el presente libro, Leszek Kolakowski habla de treinta filósofos de tal modo que aflore una idea de cada uno de ellos, la idea crucial que constituye el pilar de su pensamiento.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.