Pensar en Público es una selección de los artículos que Eugenio Trias ha puvblicado en la prensa en los últimos treinta años. Siguiendo un criterio temático el libro se divide en siete partes. Las tres primeras recogen temas y opiniones de carácter político. la primera se centra en temas que afectan...
Ancho:
145
cm
Largo:
227
cm
Peso:
544 gr
Sense estoc
17,43 €
Descripció
ISBN :978-84-233-3296-0
Data d'edició :01/01/2001
Any d'edició :2001
Idioma :Español, Castellano
Autors :TRIAS, EUGENIO
Nº de pàgines :384
Coleccion :ÁNCORA & DELFIN
Nº de col·lecció :917
Pensar en Público es una selección de los artículos que Eugenio Trias ha puvblicado en la prensa en los últimos treinta años. Siguiendo un criterio temático el libro se divide en siete partes. Las tres primeras recogen temas y opiniones de carácter político. la primera se centra en temas que afectan a la realidad española; la segunda en temas internacionales y la tercera en cuestiones especificamente catalanas . la cuarta sección reúne artículos de inclinación estética, en los que se habla de teatro, cine, arquitectura, música. La quinta sección se centra en grandes filósofos claves en el desarrollo del pensamiento del autor, como hegel, Schelling, Nietzche, Ortega y Gasset o Unamuno. La sexta parte es una reflexión sobre el mundo oriental, especialmente el islámico. La última parte del libro aborda temas relacionados con la enfermedad y la muerte.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.