• HISTORIA DE LA ETICA, 3. LA ETICA CONTEMPORANEA

    VVAA CRITICA Ref. 9788484320548 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Esta historia de la ética se propone estudiar a los filósofos desde la perspectiva de su obra ética y política. Subrayar el interés de la llamada «filosofía práctica» dentro de la propia tradición filosófica y en la especial lectura que de la tradición es
    Ancho: 130 cm Largo: 200 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    23,99 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8432-054-8
    • Data d'edició : 01/04/2003
    • Any d'edició : 2003
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : VVAA
    • Nº de pàgines : 672
    • Coleccion : HISTORIA DE LA ETICA 3
    Esta historia de la ética se propone estudiar a los filósofos desde la perspectiva de su obra ética y política. Subrayar el interés de la llamada «filosofía práctica» dentro de la propia tradición filosófica y en la especial lectura que de la tradición es

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.