El diàleg entre ciència i religió és una frontera del coneixement especialment activa en l?actualitat. En un temps en què l?avenç científic i tecnològic obre noves perspectives en la manera de percebre el món i la vida, les preguntes i les vivències de fons que són l?objecte de la religió adquireixe...
Ancho:
155
cm
Largo:
235
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
17,80 €
Descripció
ISBN :978-84-8330-475-4
Data d'edició :01/04/2008
Any d'edició :2008
Idioma :Catalán
Autors :JOU, DAVID
Nº de pàgines :296
Coleccion :CARTA BLANCA
Nº de col·lecció :12
El diàleg entre ciència i religió és una frontera del coneixement especialment activa en l?actualitat. En un temps en què l?avenç científic i tecnològic obre noves perspectives en la manera de percebre el món i la vida, les preguntes i les vivències de fons que són l?objecte de la religió adquireixen nous matisos i suposen nous reptes per al coneixement. Déu, cosmos, caos planteja algunes d?aquestes qüestions des de l?experiència d?un investigador científic que també és poeta i creient.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.