'Aventura. Una filosofía nómada' es una indagación que busca sacar a flote aspectos esenciales del conocimiento tomando como punto de partida la propia experiencia del autor. El conflicto entre libertad y destino y la búsqueda del saber en cuanto exploración de la existencia sirven a Rafael Argullol...
Ancho:
125
cm
Largo:
190
cm
Peso:
114 gr
Sense estoc
6,00 €
Descripció
ISBN :978-84-96834-50-7
Data d'edició :01/03/2008
Any d'edició :2008
Idioma :Español, Castellano
Autors :ARGULLOL, RAFAEL
Nº de pàgines :120
Coleccion :ACANTILADO BOLSILLO
Nº de col·lecció :15
'Aventura. Una filosofía nómada' es una indagación que busca sacar a flote aspectos esenciales del conocimiento tomando como punto de partida la propia experiencia del autor. El conflicto entre libertad y destino y la búsqueda del saber en cuanto exploración de la existencia sirven a Rafael Argullol para insistir en su propuesta de un pensamiento nómada, en el que convivan el respeto al enigma y la alegría del descubrimiento.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.