La tragedia es la forma dramática que presenta personajes cuya relación es igual a la que hay entre autor y personaje; se comportan ?como? el autor de un texto dramático y se experimentan ?como? personajes en un texto dramático. El destino trágico presentado por la estrategia es el efecto de una aut...
Dimensions:
220 x 140 x 19 cm
Peso:
385 gr
Sense estoc
19,00 €
Descripció
ISBN :978-84-7774-686-7
Data d'edició :01/05/2008
Any d'edició :2008
Idioma :Español, Castellano
Autors :MENKE, C.
Traductors :CAPDEVILA WERNING, REMEI
Nº de pàgines :292
Coleccion :FILOSOFÍA
Nº de col·lecció :165
La tragedia es la forma dramática que presenta personajes cuya relación es igual a la que hay entre autor y personaje; se comportan ?como? el autor de un texto dramático y se experimentan ?como? personajes en un texto dramático. El destino trágico presentado por la estrategia es el efecto de una autorreflexión: un reflejo o una repetición del cómo de la existencia dramática en el qué del actuar dramático.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.