• D'ETICA I ESTETICA

    BLASI, FERRAN PUBLICACIONS DE L'ABADIA DE MONTSERRAT (PAM) Ref. 9788498831887 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Aquest llibre presenta les respostes que es fan a les qüestions ètiques, tant de la vida personal com de la col·lectiva, i vol oferir criteris i acompanyament per ajudar a arribar-hi lliurement amb les pròpies llums i una decisió personal.
    Dimensions: 190 x 132 x 20 cm Peso: 334 gr
    Sense estoc
    20,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9883-188-7
    • Data d'edició : 01/11/2009
    • Any d'edició : 2009
    • Idioma : CATALA
    • Autors : BLASI, FERRAN
    • Nº de pàgines : 320
    • Coleccion : VÀRIA
    • Nº de col·lecció : 244
    Aquest llibre presenta les respostes que es fan a les qüestions ètiques, tant de la vida personal com de la col·lectiva, i vol oferir criteris i acompanyament per ajudar a arribar-hi lliurement amb les pròpies llums i una decisió personal.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.