La història social de la filosofia de Russell ofereix una visió global i completa de la història de la filosofia occidental, des dels primers pensadors pre-Socràtics fins arribar als filòsofs de principis del segle XX. Considerada la seva obra mestra, l'obra s'estructura a partir de tres grans llibr...
Dimensions:
205 x 130 x 205 cm
Peso:
796 gr
Sense estoc
13,95 €
Descripció
ISBN :978-84-9930-167-9
Data d'edició :01/09/2010
Any d'edició :2010
Idioma :CATALA
Autors :RUSSELL, BERTRAND
Traductors :SOLÉ TURA, JORDI
Nº de pàgines :960
Coleccion :LABUTXACA
La història social de la filosofia de Russell ofereix una visió global i completa de la història de la filosofia occidental, des dels primers pensadors pre-Socràtics fins arribar als filòsofs de principis del segle XX. Considerada la seva obra mestra, l'obra s'estructura a partir de tres grans llibres -la filosofia antiga, la catòlica i la moderna-, dividits cadascun d'ells en capítols dedicats a filòsofs, escoles filosòfiques o períodes de pensament.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.