La obra monumental de Noam Chomsky ha merecido en 1988 el premio Kyoto, el equivalente al Nobel para ?ciencia básica?. Chomsky ha estudiado sobre todo dos temas: el ?problema de Platón? (¿cómo sabemos tanto a partir de tan pocos datos?) y el ?problema de Orwell? (¿cómo se logra que cerremos los ojos...
Dimensions:
220 x 140 x 11 cm
Peso:
237 gr
Sense estoc
16,00 €
Descripció
ISBN :978-84-7774-849-6
Data d'edició :01/12/2013
Any d'edició :2013
Idioma :ESPANYOL
Autors :CHOMSKY, NOAM
Traductors :ALEGRÍA, CLARIBEL/FLAKOLL, D. J.
Nº de pàgines :176
Coleccion :A. MACHADO LIBROS
Nº de col·lecció :30
La obra monumental de Noam Chomsky ha merecido en 1988 el premio Kyoto, el equivalente al Nobel para ?ciencia básica?. Chomsky ha estudiado sobre todo dos temas: el ?problema de Platón? (¿cómo sabemos tanto a partir de tan pocos datos?) y el ?problema de Orwell? (¿cómo se logra que cerremos los ojos a datos obvios?). Publicadas aquí en dos volúmenes, que corresponden a estos dos problemas, estas conferencias para un público no especializado son ya una referencia clásica. A su riqueza temática se une el interés de unos coloquios sin prejuicios.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.