Este libro aborda algunas de las principales cuestiones de la Ética de nuestro tiempo a través de tres perspectivas. La primera (Paradigmas) considera los dos modelos cruciales de la ética occidental: el griego -y particularmente el aristotélico- y el moderno, y de modo especial el kantiano. La segu...
Dimensions:
230 x 155 x 33 cm
Peso:
684 gr
Sense estoc
29,95 €
Descripció
ISBN :978-84-206-4872-9
Data d'edició :01/10/2007
Any d'edició :2007
Idioma :ESPANYOL
Autors :AAVV
Nº de pàgines :552
Coleccion :ALIANZA ENSAYO,332
Nº de col·lecció :3
Este libro aborda algunas de las principales cuestiones de la Ética de nuestro tiempo a través de tres perspectivas. La primera (Paradigmas) considera los dos modelos cruciales de la ética occidental: el griego -y particularmente el aristotélico- y el moderno, y de modo especial el kantiano. La segunda (Fronteras) estudia la relación de la Ética con disciplinas afines, bien procedan de las ciencias humanas (Psicología, Sociología, Antropología), bien de la filosofía de la praxis misma (Política, Religión). La tercera (Problemas) analiza cuestiones recurrentes en la reflexión ética (la fundamentación, lo justo y lo bueno, la virtud) y campos de vigoroso desarrollo en nuestros días, como la ética aplicada o el feminismo, abriéndose a nuevos horizontes en un impulso utópico al que la ética no debiera renunciar aunque haya de asumirlo críticamente. Así lo prueban el caso de las sucesivas generaciones de derechos humanos o las tensiones de la ética pública y su aspiración al cosmopolitismo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.