• A TRAVES DEL ESPEJO

    FONTCUBERTA, JOAN - GUBERN, ROMAN LA OFICINA Ref. 9788493794811 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    A través del espejo reúne más de trescientos autorretratos anónimos procedentes de la Red, recopilados y editados por Joan Fontcuberta y Joaquín Gallego. El espejo y la cámara fotográfica, mediante los cuales parece obrarse el milagro de la visión unif
    Peso: 250 gr
    Sense estoc
    19,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-937948-1-1
    • Data d'edició : 01/09/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : FONTCUBERTA, JOAN - GUBERN, ROMAN
    • Nº de pàgines : 392
    • Coleccion : LA OFICINA
    A través del espejo reúne más de trescientos autorretratos anónimos procedentes de la Red, recopilados y editados por Joan Fontcuberta y Joaquín Gallego. El espejo y la cámara fotográfica, mediante los cuales parece obrarse el milagro de la visión unif

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.