Cuadernos, post-it, fachadas, papeleras, coches? Y personas. La mirada del fotógrafo que llega como extranjero a Londres recoge todo un universo de cosas insignificantes (trifles) que sin embargo pueden significar mucho para el recién llegado. Nominado para el World Press Photo y finalista del Gran ...
Ancho:
230
cm
Largo:
300
cm
Peso:
784 gr
Sense estoc
35,00 €
Descripció
ISBN :978-84-16248-64-3
Data d'edició :01/05/2016
Any d'edició :2016
Idioma :ANGLES
Autors :ALBA, CARLOS
Nº de pàgines :110
Coleccion :FOTOGRAFIA
Cuadernos, post-it, fachadas, papeleras, coches? Y personas. La mirada del fotógrafo que llega como extranjero a Londres recoge todo un universo de cosas insignificantes (trifles) que sin embargo pueden significar mucho para el recién llegado. Nominado para el World Press Photo y finalista del Gran Prix Fotofestival, el fotógrafo madrileño Carlos Alba propone en The Observation of Trifles una guía única y alejada de los convencionalismos de un Londres visto a través de objetos encontrados en la calle.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.