Prosopagnosia, (patología de la memoria para recordar las caras) es un proyecto que parte del archivo fotográfico histórico de un diario local español de los años 30, dedicado a personalidades públicas de la época. Dicha colección de rostros es el punto de partida a través del cual un algoritmo deno...
Prosopagnosia, (patología de la memoria para recordar las caras) es un proyecto que parte del archivo fotográfico histórico de un diario local español de los años 30, dedicado a personalidades públicas de la época. Dicha colección de rostros es el punto de partida a través del cual un algoritmo denominado G.A.N (Generative Adversarial Network) desarrolla un proceso de generación automática de una colección de nuevas caras, imágenes foto-realistas de personas que no existen. Las imágenes resultantes son fotográficamente convincentes, pero en las páginas del libro también se muestra la maravillosa secuencia de intentos fallidos que sirven como referencia para la revisión de algunos de los hitos importantes en la historia del arte.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.