Esta publicación surge de la investigación acerca de la compleja experiencia de lectura de las articulaciones visuales que constituyen los mensajes fotográficos en los fotolibros. Su contenido se sustenta en el análisis de las posibles estrategias de comunicación que posibilitan una narración visua...
Dimensions:
210 x 160 x 10 cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
20,00 €
Descripció
ISBN :978-84-17975-02-9
Data d'edició :01/08/2019
Any d'edició :2019
Idioma :Español, Castellano
Autors :BOISIER, ROS; SIMOES, LEO (EDS.)
Nº de pàgines :160
Esta publicación surge de la investigación acerca de la compleja experiencia de lectura de las articulaciones visuales que constituyen los mensajes fotográficos en los fotolibros. Su contenido se sustenta en el análisis de las posibles estrategias de comunicación que posibilitan una narración visual en un libro a través de tres capítulos: Imagen fotográfica, fotolibros y narraciones visuales reflexiona acerca de la experiencia lectora de imágenes fotográficas y fotolibros narrativos; De fotografía y fotolibros en el Chile actual hace un repaso representativo por la producción fotoeditorial chilena desde el año 2010 hasta la actualidad; y Posfacio, un manifiesto sobre la producción y publicación actual de fotolibros y su devenir como objeto cultural.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.