Ganador del Premio 1999 al Mejor Libro de Arte, Son de Cuba es un compendio en el que se incluyen semblanzas de todos los grandes soneros de la isla caribeña; figuras legendarias que, con su arte maravilloso, han inundado de música al mundo entero. El volumen incluye un notable texto introductorio d...
Peso:
250 gr
Sense estoc
33,00 €
Descripció
ISBN :978-968-6842-28-9
Data d'edició :01/01/1999
Any d'edició :1999
Idioma :Español, Castellano
Autors :CASADEMUNT, TOMAS
Nº de pàgines :120
Ganador del Premio 1999 al Mejor Libro de Arte, Son de Cuba es un compendio en el que se incluyen semblanzas de todos los grandes soneros de la isla caribeña; figuras legendarias que, con su arte maravilloso, han inundado de música al mundo entero. El volumen incluye un notable texto introductorio del escritor Eliseo Diego y un disco compacto antológico que presenta, entre otros ritmos, guarachas, rumbas de cajón, trovas, guajiras, toques de santo, mambos, danzones, boleros, habaneras y sandungas.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.