El libro Barcelona. La metrópolis en la era de la fotografía, 1860-2004 es una síntesis histórica de cómo la fotografía ha sido un medio privilegiado para construir la imagen de la ciudad en la opinión pública y la memoria colectiva. Ofrece una genealogía de la producción de una imagen a la vez domi...
Dimensions:
300 x 240 x 19 cm
Peso:
1045 gr
Sense estoc
40,00 €
Descripció
ISBN :978-84-16282-47-0
Data d'edició :01/03/2016
Any d'edició :2016
Idioma :ESPANYOL
Autors :AJUNTAMENT DE BARCELONA
Nº de pàgines :216
El libro Barcelona. La metrópolis en la era de la fotografía, 1860-2004 es una síntesis histórica de cómo la fotografía ha sido un medio privilegiado para construir la imagen de la ciudad en la opinión pública y la memoria colectiva. Ofrece una genealogía de la producción de una imagen a la vez dominante y popular de Barcelona. Igualmente relevante es el conjunto de documentos que presenta, procedentes de archivos y colecciones públicos y privados, tanto locales como nacionales e internacionales, que conforman una fuente del todo inédita y sin precedentes.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.