El llibre "Barcelona. La metròpoli en l'era de la fotografia, 1860-2004" és una síntesi històrica de com la fotografia ha estat un mitjà privilegiat per construir la imatge de la ciutat en l'opinió pública i la memòria col·lectiva. Ofereix una genealogia de la producció d'una imatge alhora dominant ...
Dimensions:
300 x 240 x 19 cm
Peso:
1045 gr
Sense estoc
40,00 €
Descripció
ISBN :978-84-16282-48-7
Data d'edició :01/03/2016
Any d'edició :2016
Idioma :CATALA
Autors :AJUNTAMENT DE BARCELONA
Nº de pàgines :216
El llibre "Barcelona. La metròpoli en l'era de la fotografia, 1860-2004" és una síntesi històrica de com la fotografia ha estat un mitjà privilegiat per construir la imatge de la ciutat en l'opinió pública i la memòria col·lectiva. Ofereix una genealogia de la producció d'una imatge alhora dominant i popular de Barcelona. Igualment rellevant és el conjunt de documents que presenta, procedents d'arxius i col·leccions públics i privats, tant locals com nacionals i internacionals, que conformen una font del tot inèdita i sense precedents.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.