• SARAJEVO, AMOR MEU

    ENTREVISTES (AMB FLORENCE LA BRUYÉRE)

    DIVJAK, JOVAN EDICIONS BELLATERRA Ref. 9788419160218 Altres llibres del mateix autor
    Les pàgines d'aquest llibre ens ofereixen la mirada del general Jovan Divjak sobre la guerra que es va viure a Bòsnia i Hercegovina a la dècada del 1990, en ple desmembrament de Iugoslàvia. El pas dels anys no ha restat vigència a les paraules del general
    Ancho: 1522 cm Peso: 415 gr
    Disponible
    20,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-19160-21-8
    • Data d'edició : 01/10/2022
    • Any d'edició : 2022
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : DIVJAK, JOVAN
    • Nº de pàgines : 291
    • Nº de col·lecció : IN
    Les pàgines d'aquest llibre ens ofereixen la mirada del general Jovan Divjak sobre la guerra que es va viure a Bòsnia i Hercegovina a la dècada del 1990, en ple desmembrament de Iugoslàvia. El pas dels anys no ha restat vigència a les paraules del general

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.