• BATALLA DEL ATLANTICO, LA

    WILLIAMS, ANDREW CRITICA Ref. 9788484328575 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    De 1939 a 1945 la suerte de la segunda guerra mundial dependió en buena medida del resultado final de la «batalla del Atlántico», un enfrentamiento que se saldó con la pérdida de 648 submarinos alemanes, de 3.500 buques mercantes aliados y de cerca de cie
    Ancho: 155 cm Largo: 230 cm Peso: 660 gr
    Sense estoc
    19,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8432-857-5
    • Data d'edició : 01/01/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CASTELLA
    • Autors : WILLIAMS, ANDREW
    • Traductors : FURIÓ, SILVIA
    • Nº de pàgines : 288
    • Coleccion : MEMORIA CRÍTICA
    De 1939 a 1945 la suerte de la segunda guerra mundial dependió en buena medida del resultado final de la «batalla del Atlántico», un enfrentamiento que se saldó con la pérdida de 648 submarinos alemanes, de 3.500 buques mercantes aliados y de cerca de cie

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.