La figura de Manuel Azaña sigue todavía hoy despertando una rara fascinación, pese a los muchos libro que se le han dedicado, abordando los aspectos más diversos y desde perspectivas diametralmente opuestas. Sin embargo, Jospe Contreas nos demuestra, que observado desde el punto de vista de su relac...
Ancho:
160
cm
Largo:
230
cm
Peso:
720 gr
Sense estoc
21,50 €
Descripció
ISBN :978-84-350-2619-2
Data d'edició :01/05/2008
Any d'edició :2008
Idioma :Español, Castellano
Autors :CONTRERAS, JOSEP
Nº de pàgines :416
La figura de Manuel Azaña sigue todavía hoy despertando una rara fascinación, pese a los muchos libro que se le han dedicado, abordando los aspectos más diversos y desde perspectivas diametralmente opuestas. Sin embargo, Jospe Contreas nos demuestra, que observado desde el punto de vista de su relación con Cataluña, no sólo la imagen que obtenemos es distinta, sino que tal enfoque nos lleva casi inevitablmente a replantear la evolución de la idea de España en la primera mitad del siglo XX.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.