Aquest llibre constitueix el primer volum de la història de la xarxa de tramvies a Barcelona, de la creació de la primera línia (1872) fins al moment culminant de la xarxa, que va coincidir amb l?Exposició Internacional (1929). Està estructurat en tres grans capítols: el desenvolupament de la xarxa ...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
18,00 €
Descripció
ISBN :978-84-232-0511-0
Idioma :Catalán
Autors :GONZALEZ MASIP, A.
Nº de pàgines :130
Coleccion :CAMI RAL
Nº de col·lecció :10
Aquest llibre constitueix el primer volum de la història de la xarxa de tramvies a Barcelona, de la creació de la primera línia (1872) fins al moment culminant de la xarxa, que va coincidir amb l?Exposició Internacional (1929). Està estructurat en tres grans capítols: el desenvolupament de la xarxa (1872-1899) ?amb els tramvies de cavalls i de vapor-; l?electrificació i el creixement (1899-1924); i els inicis de l?empresa nacionalitzada junt amb l?auge de la xarxa fins a l?aparador l?Exposició del 1929.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.