Agustín Pániker es experto en la India, y una referencia en España en temas relacionados con el sur de Asia. En este libro, nos adentra en la historia de los sikhs, desde sus orígenes, su expansión, los movimientos reformistas y políticos, hasta la problemática contemporánea. Asimismo, el autor expl...
Dimensions:
200 x 130 x 20 cm
Peso:
450 gr
Sense estoc
15,00 €
Descripció
ISBN :978-84-7245-654-9
Data d'edició :01/06/2007
Any d'edició :2007
Idioma :CASTELLA
Autors :PANIKER, AGUSTIN
Nº de pàgines :366
Coleccion :ENSAYO
Agustín Pániker es experto en la India, y una referencia en España en temas relacionados con el sur de Asia. En este libro, nos adentra en la historia de los sikhs, desde sus orígenes, su expansión, los movimientos reformistas y políticos, hasta la problemática contemporánea.
Asimismo, el autor explica los principales rasgos de la doctrina sikh y las prácticas esenciales del sikhismo, lo mismo que su relación con el sistema de castas, la cuestión del género y de la diáspora.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.