Importador d'un nou estil periodístic, après a París, Josep M. Planes va donar una nova dimensió al periodisme esportiu. Per ell, l'esport no era una simple competició d'homes esforçats, sinó un esdeveniment de masses, una festa, un espai d'oci a l'abast de tothom. D'aquesta manera, les seves cròniq...
Ancho:
132
cm
Largo:
215
cm
Peso:
210 gr
Sense estoc
15,00 €
Descripció
ISBN :978-84-8437-319-3
Data d'edició :01/01/2008
Any d'edició :2008
Idioma :Catalán
Autors :PLANES, JOSEP M.
Nº de pàgines :144
Importador d'un nou estil periodístic, après a París, Josep M. Planes va donar una nova dimensió al periodisme esportiu. Per ell, l'esport no era una simple competició d'homes esforçats, sinó un esdeveniment de masses, una festa, un espai d'oci a l'abast de tothom. D'aquesta manera, les seves cròniques sovint són més retrats d'època, de paisatges i de seguidors, que no pas informes esportius. Es tracta, en definitiva, d'una nova manera d'acostar-se a l'esport. Per aquestes cròniques iròniques i amenes hi desfilen noms mítics del ciclisme com Marià Cañardo, o futbolistes com Josep Samitier i Ricard Zamora.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.