Luisa Isabel de Borbón, hija de Luis XV, deseaba hacer de su hijo un príncipe ?moderno?, para lo cual dejó su educación en manos de Condillac y de Keralio; el primero debía ocuparse de transmitirle conocimientos al pequeño y el segundo de darle la educación moral que le permitiera llegar a ser un ho...
Ancho:
120
cm
Largo:
180
cm
Peso:
146 gr
Sense estoc
14,50 €
Descripció
ISBN :978-84-92728-00-8
Data d'edició :01/06/2009
Any d'edició :2009
Idioma :ESPANYOL
Autors :BADINTER, ELISABETH
Traductors :MAITE SERPA
Nº de pàgines :144
Coleccion :COLECCION ENSAYO
Luisa Isabel de Borbón, hija de Luis XV, deseaba hacer de su hijo un príncipe ?moderno?, para lo cual dejó su educación en manos de Condillac y de Keralio; el primero debía ocuparse de transmitirle conocimientos al pequeño y el segundo de darle la educación moral que le permitiera llegar a ser un hombre recto y de espíritu crítico. Estaba por ver si el Infante acabaría dando la razón a quienes pensaban que el espíritu humano es una ?tabla rasa?.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.