El objeto de este libro es el estudio de la historia del Banco de Barcelona en la primera fase de su existencia, es decir, desde su fundación en 1844 hasta que perdió el privilegio de emisión en 1874. El Banco de Barcelona fue la primera entidad bancaria que tomó la forma de sociedad anónima en Cata...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
24,00 €
Descripció
ISBN :978-84-8356-110-2
Data d'edició :01/01/2010
Any d'edició :2010
Idioma :ESPANYOL
Autors :BLASCO, YOLANDA; SUDRIA, CARLES
Nº de pàgines :440
Coleccion :HISTORIA EMPRESARIAL
El objeto de este libro es el estudio de la historia del Banco de Barcelona en la primera fase de su existencia, es decir, desde su fundación en 1844 hasta que perdió el privilegio de emisión en 1874. El Banco de Barcelona fue la primera entidad bancaria que tomó la forma de sociedad anónima en Cataluña y la tercera en España. Hasta 1874 detentó en exclusiva el derecho de emisión de billetes en la provincia de Barcelona. Fue, pues, una pieza central y básica del sistema financiero catalán durante la etapa decisiva de la primera industrialización de Cataluña.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.