• ¿LA GUERRA HA TERMINADO? ARTE EN UN MUNDO DIVIDIDO

    VV.AA. MINISTERIO DE CULTURA Ref. 9788480264327 Altres llibres del mateix autor
    Esta nueva instalación de la Colección del Museo Nacional Reina Sofía recorre las transformaciones artísticas en la posguerra mientras empieza a conformarse una geopolítica internacional tensionada entre dos mundos y sistemas antagónicos, Estados Unidos y la Unión Soviética.
    Ancho: 210 cm Largo: 150 cm Peso: 360 gr
    Sense estoc
    6,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8026-432-7
    • Data d'edició : 01/01/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : VV.AA.
    • Nº de pàgines : 187
    Esta nueva instalación de la Colección del Museo Nacional Reina Sofía recorre las transformaciones artísticas en la posguerra mientras empieza a conformarse una geopolítica internacional tensionada entre dos mundos y sistemas antagónicos, Estados Unidos y la Unión Soviética.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.