El dardo en la palabra, el libro en el que Lázaro Carreter recoge las incorrecciones y gazapos, tanto hablados como escritos, de los medios de comunicación, ha sido un éxito sin precedentes para un texto de estas características. El volumen, que reúne artículos publicados desde 1975 hasta 1996 en al...
Ancho:
130
cm
Largo:
210
cm
Peso:
770 gr
Sense estoc
11,90 €
Descripció
ISBN :978-84-8109-183-0
Data d'edició :01/05/2000
Any d'edició :2000
Idioma :CASTELLANO
Autors :LAZARO CARRETER, FERNANDO
Nº de pàgines :758
Coleccion :ENSAYO
El dardo en la palabra, el libro en el que Lázaro Carreter recoge las incorrecciones y gazapos, tanto hablados como escritos, de los medios de comunicación, ha sido un éxito sin precedentes para un texto de estas características. El volumen, que reúne artículos publicados desde 1975 hasta 1996 en algunos periódicos españoles, le permite al filólogo enseñar a hablar y a escribir mejor y mostrar los errores que se cometen en la prensa, la radio y la televisión.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.