Presentado en un congreso de historiadores en 1906, este libro trata la compleja relación entre la herencia religiosa del siglo XVI y la modernidad. Sin triunfalismo ni dogmatismo, el autor expone la influencia del protestantismo en la formación de la nueva forma de ser y pensar que se impuso desde ...
Ancho:
140
cm
Largo:
210
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
13,00 €
Descripció
ISBN :978-968-16-7693-3
Data d'edició :01/09/2012
Any d'edició :2012
Idioma :Español, Castellano
Autors :TROELTSCH, ERNST
Traductors :IMAZ, EUGENIO
Nº de pàgines :112
Coleccion :CONMEMORATIVA 70 ANIVERSARIO FCE
Presentado en un congreso de historiadores en 1906, este libro trata la compleja relación entre la herencia religiosa del siglo XVI y la modernidad. Sin triunfalismo ni dogmatismo, el autor expone la influencia del protestantismo en la formación de la nueva forma de ser y pensar que se impuso desde finales del siglo XVIII, señalando cuidadosamente las características propias del luteranismo y el calvinismo, especialmente en sus posturas ante la autoridad política. Su análisis del protestantismo como un tipo cultural reconocible pondera los elementos positivos y negativos sin dejarse llevar por estereotipos. El FCE publicó este estudio en 1951 y lo integra ahora, convertido en un clásico, a su colección Conmemorativa
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.