El Llibre del Tàrtar i el Cristià constitueix un debat sobrela possibilitat de provar racionalment les veritatsreligioses. Un savi mongol, de l?ètnia dels tàtars, sent lanecessitat d?adherir-se a una forma de vida religiosa. Unjueu, un musulmà i un ermità cristià, no gens instruït,tots tres es mostr...
Ancho:
210
cm
Largo:
160
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
35,00 €
Descripció
ISBN :978-84-943158-6-2
Data d'edició :01/02/2017
Any d'edició :2017
Idioma :CATALA
Autors :LLULL, RAMON
Traductors :DE LA CRUZ PALMA, OSCAR/BATALLA COSTA, JOSEP
Nº de pàgines :259
Coleccion :TRADUCCIÓ DE L'OBRA LLATINA DE RAMON LLULL,4
Nº de col·lecció :4
El Llibre del Tàrtar i el Cristià constitueix un debat sobre la possibilitat de provar racionalment les veritats religioses. Un savi mongol, de l?ètnia dels tàtars, sent la necessitat d?adherir-se a una forma de vida religiosa. Un jueu, un musulmà i un ermità cristià, no gens instruït, tots tres es mostren incapaços de convèncer-lo, perquè cap d?ells no pot presentar arguments racionals en favor de la seva religió.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.