• MADRID (INGLES)

    TORRIENTE LARRAÑAGA, EUGENIA DE LA TRIANGLE BOOKS Ref. 9788484782377 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Dues ànimes té Madrid: la moderna i la tradicional, l'atrevida i la castissa. Villa y Corte, capital de les arts i les lletres, la ciutat s'ha anat reinventant al llarg dels segles. Avui torna a lluir innovadora gràcies als edificis del Paseo de la Castellana, al mirador de Sanchinarro o al caràcter...
    Ancho: 155 cm Largo: 160 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    10,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8478-237-7
    • Data d'edició : 01/11/2006
    • Any d'edició : 2006
    • Idioma : Inglés
    • Autors : TORRIENTE LARRAÑAGA, EUGENIA DE LA
    • Nº de pàgines : 240
    • Coleccion : SÈRIE 4
    Dues ànimes té Madrid: la moderna i la tradicional, l'atrevida i la castissa. Villa y Corte, capital de les arts i les lletres, la ciutat s'ha anat reinventant al llarg dels segles. Avui torna a lluir innovadora gràcies als edificis del Paseo de la Castellana, al mirador de Sanchinarro o al caràcter multicultural del barri de Lavapiés.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.