En este libro se aborda la definición y la tipología de la exposición y la argumentación, tipos de escrito pertenecientes, dentro de la comunicación, al desarrollo de la ciencia y de la técnica por un lado, y a las modalidades humanísticas por otro. La exposición y la argumentación, contrariament...
Ancho:
155
cm
Largo:
215
cm
Peso:
100 gr
Sense estoc
4,06 €
Descripció
ISBN :978-84-7635-143-7
Data d'edició :01/09/1994
Any d'edició :1994
Idioma :ESPANYOL
Autors :ALVAREZ, MIRIAM
Nº de pàgines :76
Coleccion :CUADERNOS DE LENGUA ESPAÑOLA
Nº de col·lecció :15
En este libro se aborda la definición y la tipología de la exposición y la argumentación, tipos de escrito pertenecientes, dentro de la comunicación, al desarrollo de la ciencia y de la técnica por un lado, y a las modalidades humanísticas por otro. La exposición y la argumentación, contrariamente a la descripción y la narración, se presentan como formas que afectan a nuestro conocimiento, que persiguen la transmisión de una información en donde la ambigüedad y la imprecisión no tiene cabida. A esto habría que añadir el componente de persuasión, que toda argumentación ha de poseer y que la acerca a los escritos de carácter «emotivo». Por último, la autora presta atención al género del ensayo, donde se funden de forma muy particular los tipos de escritos estudiados.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.