L?autor d?aquest llibre s?acosta a l?estudi dels adjectius possessius, als quals els lingüistes no sempre han parat l?atenció teòrica necessària. Parteix de la consideració que tot lexema té dos vessants, un vessant semàntic i un altre de sintàctic, els quals estudia per separat. Finalment, suggerei...
Peso:
250 gr
Sense estoc
15,00 €
Descripció
ISBN :978-84-8415-682-6
Data d'edició :01/02/2005
Any d'edició :2005
Idioma :Catalán
Autors :COBA FEMENIA, JOAN
Nº de pàgines :240
Coleccion :TEXTOS I ESTUDIS DE CULTURA CATALANA
Nº de col·lecció :101
L?autor d?aquest llibre s?acosta a l?estudi dels adjectius possessius, als quals els lingüistes no sempre han parat l?atenció teòrica necessària. Parteix de la consideració que tot lexema té dos vessants, un vessant semàntic i un altre de sintàctic, els quals estudia per separat. Finalment, suggereix un tractament dels adjectius possessius en una gramàtica de la llengua i fa algunes propostes de millora en qüestions relacionades amb la normativa lingüística.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.