Qui és el culpable? és una selecció de cinc relats de l'escriptor, traductor i guionista Jaume Fuster, representant català contemporani de la narració policíaca i d'intriga, i creador del detectiu privat Lluís Arquer. Aquest personatge explica, sovint amb ironia, la història de cinc casos en què ha ...
Ancho:
10
cm
Largo:
10
cm
Peso:
100 gr
Sense estoc
11,95 €
Descripció
ISBN :978-84-9766-067-9
Data d'edició :01/09/2005
Any d'edició :2005
Idioma :Catalán
Autors :FUSTER, JAUME
Nº de pàgines :48
Coleccion :CATALÀ FÀCIL 5
Nº de col·lecció :5
Qui és el culpable? és una selecció de cinc relats de l'escriptor, traductor i guionista Jaume Fuster, representant català contemporani de la narració policíaca i d'intriga, i creador del detectiu privat Lluís Arquer. Aquest personatge explica, sovint amb ironia, la història de cinc casos en què ha participat per trobar l'autor o la causa d'uns fets que van contra la llei: robatoris, assassinats, desaparicions, etc.Nivell avançat: 3.000 paraules bàsiques.Català fàcil és una col·lecció de textos simplificats per a les persones que aprenen la llengua catalana. Els llibres estan graduats en tres nivells.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.