A principios de los años ochenta, Miguel Trillo realizó el fanzine Rockocó, una publicación underground que retrataba las distintas tribus urbanas de la capital y que se ha convertido en objeto de culto. A mitad de la década compuso Callejones y avenidas, una publicación inédita que muestra, en pala...
Ancho:
210
cm
Largo:
275
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
35,00 €
Descripció
ISBN :978-84-17769-50-5
Data d'edició :01/07/2020
Any d'edició :2020
Idioma :Español, Castellano
Autors :TRILLO, MIGUEL
Nº de pàgines :360
Coleccion :LIBROS DE AUTOR.
A principios de los años ochenta, Miguel Trillo realizó el fanzine Rockocó, una publicación underground que retrataba las distintas tribus urbanas de la capital y que se ha convertido en objeto de culto. A mitad de la década compuso Callejones y avenidas, una publicación inédita que muestra, en palabras de Trillo, «retratos tranquilos de noches inquietas». Todo ello se reúne en La primera Movida, un libro que recoge las maquetas y fotografías originales, con las que Miguel Trillo realiza un intento de representación de una sociedad que ha evolucionado desde la humana necesidad de pertenencia al grupo
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.