(II) De Mussorgski a Zandonai Una obra enciclopédica ilustrada que ofrece un completo panorama de los principales autores operísticos y sus más destacadas obras. Tanto la semblanza biográfica de los autores, cómo los aspectos...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
21,04 €
Descripció
ISBN :978-84-95601-19-3
Data d'edició :01/04/2001
Any d'edició :2001
Idioma :Español, Castellano
Autors :ALIER, ROGER
Nº de pàgines :546
Coleccion :MANON TROPPO FONDO
Nº de col·lecció :5105
(II) De Mussorgski a Zandonai Una obra enciclopédica ilustrada que ofrece un completo panorama de los principales autores operísticos y sus más destacadas obras. Tanto la semblanza biográfica de los autores, cómo los aspectos más destacables de sus óperas (personajes, libreto y libretistas, orígenes literarios de cada ópera, argumento por actos, números musicales sobresalientes, discografía, etc.) son tratados con todo rigor y actualidad en esta obra imprescindible para melómanos y amantes del género lírico
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.