Ashley Kahn nos invita a participar en cada una de las sesiones de grabación del emblemático álbum de Miles Davis, Kind of Blue. Entrevistas a testigos y colaboradores supervivientes que ofrecen un relato minucioso de cada una de las sesiones, multitud de incidencias y anécdotas que nunca habían sid...
Peso:
250 gr
Sense estoc
26,50 €
Descripció
ISBN :978-84-8428-143-6
Data d'edició :01/04/2002
Any d'edició :2002
Idioma :CASTELLANO
Autors :KAHN, ASHLEY
Traductors :OBIOLS, VÍCTOR
Nº de pàgines :0
Coleccion :A TRAYECTOS
Ashley Kahn nos invita a participar en cada una de las sesiones de grabación del emblemático álbum de Miles Davis, Kind of Blue. Entrevistas a testigos y colaboradores supervivientes que ofrecen un relato minucioso de cada una de las sesiones, multitud de incidencias y anécdotas que nunca habían sido contadas y un gran número de fotografías inéditas acompañarán al lector en un emocionante paseo por la trastienda del célebre disco y de la vida del mítico Miles Davis.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.