Entre 1932 y 1933, Webern presentó en Viena dos ciclos de conferencias que representaban una síntesis de su pensamiento. Willi Reich las recogió y las publicó íntegramente dando forma a este libro donde el gran compositor vienés, con un estilo apasionado y directo, nos propone una personalísima lect...
Ancho:
140
cm
Largo:
220
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
16,00 €
Descripció
ISBN :978-84-936369-9-9
Data d'edició :01/02/2009
Any d'edició :2009
Idioma :ESPANYOL
Autors :WEBERN, ANTON
Traductors :CAMPOS GONZÁLEZ, JOSÉ ANÍBAL
Nº de pàgines :144
Coleccion :NORTESUR MUSIKEON
Nº de col·lecció :2
Entre 1932 y 1933, Webern presentó en Viena dos ciclos de conferencias que representaban una síntesis de su pensamiento. Willi Reich las recogió y las publicó íntegramente dando forma a este libro donde el gran compositor vienés, con un estilo apasionado y directo, nos propone una personalísima lectura de la historia de la música, marcada por las ideas que llevaron a su propio maestro, Arnold Schönberg, hasta la superación de la tonalidad. Las constantes referencias a la herencia filosófica del idealismo alemán y a la tradición musical clásicorromántica convierten el libro en una lectura doblemente estimulante hoy en día, tras el paso de las vanguardias que a partir de 1950 tomaron a Webern como un referente ineludible.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.