• HABLAN LOS SONIDOS, SUENAN LAS PALABRAS

    HISTORIA E INTERPRETACIÓN DEL CANTO

    FISCHER-DIESKAU, DIETRICH TURNER PUBLICACIONES, S.L Ref. 9788475063157 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Dietrich Fischer-Dieskau nació en 1925 en Berlín. Comienza su carrera de cantante de Lied y Ópera en 1947, a su regreso de la guerra y del campo de prisioneros. Ya en 1948 es contratado por la Städtische Oper Berlin. Desde entonces ha actuado en todos los
    Ancho: 135 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc
    20,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7506-315-7
    • Data d'edició : 01/05/1990
    • Any d'edició : 1990
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : FISCHER-DIESKAU, DIETRICH
    • Traductors : SCHAD, CARMEN
    • Nº de pàgines : 460
    • Coleccion : TURNER MUSICA
    • Nº de col·lecció : 3981
    Dietrich Fischer-Dieskau nació en 1925 en Berlín. Comienza su carrera de cantante de Lied y Ópera en 1947, a su regreso de la guerra y del campo de prisioneros. Ya en 1948 es contratado por la Städtische Oper Berlin. Desde entonces ha actuado en todos los

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.