Aquest estudi-catàleg, realitzat per Fermí Puig ?un dels grans especialistas en la matèria? fa un repàs històric als primers anys de la Cançó, analitzant els seus detalls i característiques més interessants. Els seus antecedents històrics; la gènesi i desenvolupament de la industria discogràfica cat...
Aquest estudi-catàleg, realitzat per Fermí Puig ?un dels grans especialistas en la matèria? fa un repàs històric als primers anys de la Cançó, analitzant els seus detalls i característiques més interessants. Els seus antecedents històrics; la gènesi i desenvolupament de la industria discogràfica catalana i en català; un apropament precís a les figures de Raimon i Joan Manuel Serrat, sens dubte els seus pilars principals; o altres aspectes, també significatius, com el pes de la censura franquista en la música; o la suposada divisió sorgida entre els artistas per l?acceptació per part d?alguns del bilingu¨ismo expressiu. El volum es completa amb una exhaustiva recopilació, meravellosament il·lustrada, amb les portades de tots els discs de música moderna editats entre 1960 i 1969. Una autèntica delicia documental, no només per a estudiosos del tema sinó també per als aficionats a col·leccionar vinils. Sí, aquells estranys fetitxes de quan la música no havia entrat encara al nostre estat actual de virtualitat.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.