• DE LA CECA A LA MECA

    GOYTISOLO, J. ALFAGUARA Ref. 9788420481937 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Un nuevo título de Juan Goytisolo, segunda parte de la serie Al Quibla que el autor preparó para Televisión Española. Una reflexión profunda y apasionada sobre una cultura,la islámica, que viene interesándolo desde hace muchos años. Es, sobre todo, un est
    Ancho: 130 cm Largo: 215 cm Peso: 398 gr
    Sense estoc
    18,45 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-204-8193-7
    • Data d'edició : 01/05/1997
    • Any d'edició : 1997
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : GOYTISOLO, J.
    • Nº de pàgines : 280
    • Coleccion : TEXTOS DE ESCRITOR
    Un nuevo título de Juan Goytisolo, segunda parte de la serie Al Quibla que el autor preparó para Televisión Española. Una reflexión profunda y apasionada sobre una cultura,la islámica, que viene interesándolo desde hace muchos años. Es, sobre todo, un est

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.