Viatge al final del fred narra les peripècies d'un viatge efectuat en plena postguerra per les muntanyes del nord del país, darrer reducte dels maquis valencians. Aquest itinerari culminarà amb el retrobament de dos bessons units per una relació estranya que els impulsa l'un vers l'altre amb una atr...
Ancho:
130
cm
Largo:
205
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
12,95 €
Descripció
ISBN :978-84-7660-404-5
Data d'edició :01/11/1998
Any d'edició :1998
Autors :MIRA, JOAN FRANCESC
Nº de pàgines :248
Coleccion :ELS NOSTRES AUTORS
Nº de col·lecció :40
Viatge al final del fred narra les peripècies d'un viatge efectuat en plena postguerra per les muntanyes del nord del país, darrer reducte dels maquis valencians. Aquest itinerari culminarà amb el retrobament de dos bessons units per una relació estranya que els impulsa l'un vers l'altre amb una atracció que sembla guiada per un destí fatal. Una acció que va embolcallant-se d'una angoixa cada vegada més densa que presagia tràgic el final de trajecte.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.