En Tirando del hilo se han recogido 192 artículos que Carmen Martín Gaite fue publicando en prensa, entre mayo de 1949 y marzo de 2000, y que no habían sido reunidos en anteriores recopilaciones. En esta excelente edición, preparada por el profesor José Teruel, podemos seguir disfrutando de cómo su ...
Ancho:
140
cm
Largo:
215
cm
Peso:
830 gr
Sense estoc
26,90 €
Descripció
ISBN :978-84-7844-963-7
Data d'edició :01/01/2006
Any d'edició :2006
Idioma :CAST
Autors :TERUEL, JOSE
Nº de pàgines :536
Coleccion :LIBROS DEL TIEMPO
Nº de col·lecció :225
En Tirando del hilo se han recogido 192 artículos que Carmen Martín Gaite fue publicando en prensa, entre mayo de 1949 y marzo de 2000, y que no habían sido reunidos en anteriores recopilaciones. En esta excelente edición, preparada por el profesor José Teruel, podemos seguir disfrutando de cómo su autora interpretaba libros y días, y páginas leídas o vividas. Si su operación de leer nos acerca al taller del escritor, su operación de mirar nos vincula a una de las espectadoras más lúcidas, atentas y curiosas de la vida cultural, política y cotidiana de la España de la segunda mitad del siglo XX.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.