Què penses després de fer-ho és una interrogació, en clau d'humor, sobre el sentit de la vida. Veurem així com el jove protagonista, en el descans i enterboliment beatífic de després de l'amor, es fa preguntes de tanta substància com les següents: ¿Per què ens passa el que ens passa? ¿Per què fem el...
Ancho:
120
cm
Largo:
180
cm
Peso:
113 gr
Sense estoc
6,91 €
Descripció
ISBN :978-84-7727-127-7
Idioma :Catalán
Autors :GUIU, ARMAND MATIAS
Nº de pàgines :130
Coleccion :MINIMA DE BUTXACA
Nº de col·lecció :51
Data d'edició :01/04/1994
Any d'edició :1994
Què penses després de fer-ho és una interrogació, en clau d'humor, sobre el sentit de la vida. Veurem així com el jove protagonista, en el descans i enterboliment beatífic de després de l'amor, es fa preguntes de tanta substància com les següents: ¿Per què ens passa el que ens passa? ¿Per què fem el que fem? Les dones, ¿ho tenen tot millor? No cal dir que la vida, en les seves respostes, es venja en forma d'un nou interrogant, de manera que s'obre una nova pregunta de la qual, com és lògic, mai no caldrà esperar resposta: Sempre?ai las!?estem més grassos de carn que d'esperit.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.