• GEOGRAFIAS FABULADAS

    TRECE MIRADAS AL ESPACIO EN LA ÚLTIMA NARRATIVA DE CASTILLA Y LEÓN

    AAVV VERVUERT Ref. 9788484895459 Altres llibres de la col·lecció Altres llibres del mateix autor
    El tratamiento del espacio en la literatura, más allá de su papel de trasfondo o marco, resulta de sumo interés teórico y crítico. Este volumen lo analiza en un territorio concreto, el de Castilla y León.
    Ancho: 150 cm Largo: 220 cm Peso: 340 gr
    Sense estoc
    24,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8489-545-9
    • Data d'edició : 01/10/2010
    • Any d'edició : 2010
    • Idioma : ESPANYOL
    • Autors : AAVV
    • Nº de pàgines : 262
    • Coleccion : FUERA DE COLECCION
    El tratamiento del espacio en la literatura, más allá de su papel de trasfondo o marco, resulta de sumo interés teórico y crítico. Este volumen lo analiza en un territorio concreto, el de Castilla y León.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.