Llegir al metro és un recull de relats breus que tenen com a nexe persones que caminen cap a si mateixes. Éssers que a partir d?una situació traumàtica com ara un accident, una malaltia, un trencament familiar o una catàstrofe natural, s?adonen que no són com es pensaven. En diversos relats els pers...
Dimensions:
210 x 135 x 8 cm
Peso:
179 gr
Sense estoc
14,00 €
Descripció
ISBN :978-84-9975-311-9
Data d'edició :01/02/2013
Any d'edició :2013
Idioma :CATALA
Autors :HOYO, RODOLFO DEL
Nº de pàgines :112
Coleccion :LO MARRACO, 269
Nº de col·lecció :269
Llegir al metro és un recull de relats breus que tenen com a nexe persones que caminen cap a si mateixes. Éssers que a partir d?una situació traumàtica com ara un accident, una malaltia, un trencament familiar o una catàstrofe natural, s?adonen que no són com es pensaven. En diversos relats els personatges s?entrecreuen tot lligant històries i vides en una cruïlla d?emocions i sentiments que els situen als límits de les seves capacitats de reacció.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.