_Lo color més blau_ és una novel·la epistolar, composta per les cartes que, durant dècades, s'escriuen dues dones, amigues en l'adolescència, separades per la guerra civil: una es queda a Barcelona i l'altra s'exilia. A través d'elles assistim a l'evolució de la societat catalana i a les vicissituds...
Ancho:
155
cm
Largo:
233
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc
18,70 €
Descripció
ISBN :978-84-9034-730-0
Data d'edició :01/09/2018
Any d'edició :2018
Idioma :CATALA
Autors :CAPMANY, MARIA AURELIA
Nº de pàgines :344
Coleccion :BIBLIOTECA DE TOTS COLORS,11
Nº de col·lecció :11
_Lo color més blau_ és una novel·la epistolar, composta per les cartes que, durant dècades, s'escriuen dues dones, amigues en l'adolescència, separades per la guerra civil: una es queda a Barcelona i l'altra s'exilia. A través d'elles assistim a l'evolució de la societat catalana i a les vicissituds de l'exili durant el període franquista. El pròleg d'aquesta edició ha estat redactat per Montserrat Palau, professora de literatura catalana de la Universitat Rovira i Virgili, especialitzada en estudis de gènere i en l'obra de Maria Aurèlia Capmany.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.